Kurppamatka

Aika: 2.-4.9.2016

Mitä tapahtuukaan Kirvun Kihuissa?

Ota selvää ja lähde Karjalaisen Nuorisoliiton vuosittaiselle Kurppamatkalle! Tänä vuonna kulttuurimatkallamme matkustamme Kirvuun ja Viipuriin.

Perjantaina alkuillasta kisailemme Kirvun Kihuissa. Leikkimielisessä joukkuekilpailussa etsitään pussihyppelyn taitajia, ratkotaan huopatossun tarkkuusheiton maailman- tai ainakin Kirvun mestaruus sekä pistetään Kurpat voimien mukaiseen järjestykseen köydenvedossa. Ja tietysti ratkaisemme kyykän mestarijoukkueen! Kisailun jälkeen nautitaan uimisesta ja saunomisesta Kirvun Rätykylän leirikeskuksessa, jossa myös vietämme yön.

Lauantaina suunnataan Viipuriin. Monrepos’n puistoon tutustumme yhdessä, jonka jälkeen majoitumme loisteliaaseen Victoria-hotelliin. Iltapäivän ja sunnuntaiaamupäivän aikana kaikilla matkalaisilla on mahdollisuus itsekseen tai omavalintaisissa ryhmissä ottaa haltuun Viipurin komeimmat nähtävyydet: Eremitaasin taidemuseo, Viipurin linna, Alvar Aallon kirjasto tai joku lukuisista kirkoista. Vaihtoehtoisesti voi tuhlata rahojaan pellavakaupassa tai kauppahallissa tai viettää päivää Viipurin hienoimman hotellin, Victorian, mukavalla kattoterassilla.

Lauantai-illan kruunaa yhteinen illallinen legendaarisessa Pyöreässä tornissa ja siellähän saa tunnetusti myös aina tanssia, ehkä jopa yön pikkutunneille asti.

Hinta: 330 € (jäsenhinta) / 370 €. Hinta sisältää linja-autokuljetuksen, majoituksen, 2 aamiaista, 2 illallista sekä ryhmäviisumin. Omasta viisumista 75 € alennus.

MATKA ON TÄYNNÄ.

Yhteistyössä: Opintokeskus Sivis.