Etsimme 1-2 harjoittelijaa tapahtumatuotantoon

21.2.2018

Karjalainen Nuorisoliitto järjestää vuosittain kaksi suurta kansantanssi- ja perinnetapahtumaa. Etsimme tiimiimme kahta harjoittelijaa, yhtä Kevätpäivien ja toista Sukujuhlien tuotannollisiin tehtäviin. Töitä voi tehdä osittain etänä.

Kevätpäivät

järjestetään 27.-29.4. Tampereella Sampolassa. Tapahtumaan ohjelma koostuu kansantanssiryhmien luokittelukonserteista, joissa raadit antavat harrastusryhmille palautetta osaamisestaan, työpajoista ja illanvietoista. Tapahtumaan odotetaan n. 350-400 osallistujaa.

Harjoittelu alkaa mahdollisimman pian ja kestää 1.5. asti. Harjoittelija voi asua myös Tampereella.

Sukujuhlat - Suguvastavundu -tapahtuma

Kesän suurin tapahtuma on muiden perinnejärjestöjen kanssa yhdessä Siilinjärvellä 19.-22.7. järjestettävä kesäjuhla Sukujuhlat - Suguvastavundu. Tapahtuma kerää yhteen tanssijoita, muusikoita ja laulajia Suomesta, Udmurtiasta, Virosta, Marista, Tveristä, Mordvasta, Karjalasta ja Inkeristä. Sukujuhlia edeltää kansainvälinen nuorten leiri 16.–19.7. Tapahtumaan odotetaan n. 500 osallistujaa.

Harjoittelu alkaa maalis-huhtikuussa ja päättyy heinäkuun lopussa. Välissä pidetään muutaman viikon kesäloma. Plussaa venäjänkielen taidosta.

Arvostamme oma-aloitteista otetta ja hyviä ihmissuhdetaitoja.
Harjoitteluista emme voi maksaa palkkaa.

Lisätietoja:
Hilu Toivonen-Alastalo
hilu.toivonen-alastalo (at)karjalainennuorisoliitto.fi

KARJALAINEN NUORISOLIITTO on karjalaisen ja karjalaisuudesta kiinnostuneen nuorison valtakunnallinen harrastus- ja kulttuurijärjestö.

Pidämme esillä karjalaista perinnekulttuuria ja tuomme sen raikkaasti tähän päivään. Karjalaisuus on meille iloa, riemua, laulua, leikkiä, kansantanssia, kansallispukuja ja perinneruokia. Karjalaisuus, yhteisöllisyys, ylisukupolvisuus ja avoimuus ovat toimintamme kulmakiviä.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Kannelmäessä.