LIITY JÄSENEKSI 20.4.-31.5.2018 JA VOITA

20.4.2018

Nyt kannattaa liittyä jäseneksemme. Voit voittaa 100 euron arvoisen tuotepaketin.

Karjalainen Nuorisoliitto on karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kohtaamispaikka ja valtakunnallinen harrastus- ja kulttuurijärjestö.

Pidämme esillä karjalaista perinnekulttuuria ja tuomme sen raikkaasti tähän päivään. Karjalaisuus on meille iloa, riemua, laulua, leikkiä, kansantanssia, kansallispukuja ja perinneruokia. Karjalaisuus, yhteisöllisyys, ylisukupolvisuus ja avoimuus ovat toimintamme kulmakiviä. Nuoruus on meille elämänasenne, ei ikä.

Mikäli arvomme tuntuvat omilta, sinulla on karjalaisia juuria, olet kiinnostunut perinteestä tai muuten vaan haluat tukea toimintaamme, liity jäseneksi. Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenenä saat alennuksen koulutuksistamme, tapahtumien ja matkojen osallistumismaksuista sekä tuotteistamme.

Liity jäseneksemme toukokuun loppuun mennessä ja osallistut tuotepaketin arvontaan (arvo n. 100e). Mainitse jäsenhakemusta täyttäessäsi, keneltä kuulit kampanjasta, niin hänkin on mukana arvonnassa.

Täytä jäsenhakemus sivuillamme