Jäseneksi, tukijaksi, talkoolaiseksi

Tervetuloa mukaan karjalaiseen yhteisöön, jossa leikillä ja ilolla on paikkansa!

Liittymällä jäseneksi pääset edullisemmin matkoille ja kursseille ja saat alennusta monista tuotteista. Karjalaisen Nuorisoliiton toimintaan pääsee mukaan liittymällä johonkin jäsenseuroistamme tai liittymällä henkilöjäseneksi suoraan Karjalaiseen Nuorisoliittoon.

Jäsenseuraksi voivat liittyä karjalaisseurojen piirit tai niiden rekisteröidyt nuorisojaostot, rekisteröidyt karjalaseurat, joissa on nuorisotoimintaa sekä muut rekisteröidyt nuorisoyhdistykset.

Yhdistyksen jäsenmaksu riippuu yhdistyksen jäsenmäärästä (alkaen 30 € / yhdistys). Yhdistykset voivat liittyä myös kannatusjäseniksi (50 € /vuosi). Henkilöjäseniltä jäsenmaksu on 10 € / vuosi.

Jäseneksi liitytään täyttämällä alla oleva sähköinen jäsentietolomake. Voit myös tulostaa sivun alalaidasta lomakkeen ja toimittaa sen Karjalaiseen Nuorisoliittoon joko sähköpostitse tai postitse. Hallituksen hyväksyttyä jäsenyyden, lähetämme jäsenmaksulaskun. Jäsenyys astuu voimaan kun jäsenmaksu on maksettu.

Omat tietonsa jäsenrekisterissämme voi tarkistaa, muokata tai poistaa kirjautumalla sisään rekisteriimme joko sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla.

Otamme vastaan myös lahjoituksia.
Tilinumeromme:
Osuuspankki: OKOYFIHH, FI38 5723 0210 0200 41
Merkitse viestikenttään nimesi ja "lahjoitus". Kiitos.

LIITY JÄSENEKSI 20.4.-31.5.2018 JA VOITA

Karjalainen Nuorisoliitto on karjalaisen ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden ihmisten kohtaamispaikka ja  valtakunnallinen harrastus- ja kulttuurijärjestö.

Pidämme esillä karjalaista perinnekulttuuria ja tuomme sen raikkaasti tähän päivään. Karjalaisuus on meille iloa, riemua, laulua, leikkiä, kansantanssia, kansallispukuja ja perinneruokia. Karjalaisuus, yhteisöllisyys, ylisukupolvisuus ja avoimuus ovat toimintamme kulmakiviä. Nuoruus on meille elämänasenne, ei ikä.

Mikäli arvomme tuntuvat omilta, sinulla on karjalaisia juuria, olet kiinnostunut perinteestä tai muuten vaan haluat tukea toimintaamme, liity jäseneksi. Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenenä saat alennuksen koulutuksistamme, tapahtumien ja matkojen osallistumismaksuista sekä tuotteistamme.

Liity jäseneksemme toukokuun loppuun mennessä ja osallistut tuotepaketin arvontaan (arvo n. 100e). Mainitse jäsenhakemusta täyttäessäsi, keneltä kuulit kampanjasta, niin hänkin on mukana arvonnassa.

Täytä jäsenhakemus tällä sivulla.

Talkoolaiseksi
Karjalaisen Nuorisoliiton tapahtumat tarvitsevat onnistuakseen innostuneita talkoolaisia. Voit ilmoittautua mukaan talkoolaislistallemme. Talkoolaisten ei tarvitse olla liiton tai sen jäsenseurojen jäseniä. Into olla mukana tekemässä kulttuurista nuorisotyötä riittää!

Ilmoittaudun talkoolaislistalle

Henkilöjäsenhakemus

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Haemme jäsenseuraksi/kannatusjäsenseuraksi

Vain jäsenseuraksi hakevat täyttävät:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Jäsenilmoituslomakkeet

Karjalainen_Nuorisoliitto_jasenhakemus_yhdistys.doc (55 kB)
Yhdistysjäsen-/kannatusjäsenhakemus
Karjalainen_Nuorisoliitto_jasenhakemus_yksityishenkilo.doc (51 kB)