Työharjoitteluun

ilmoitus julkaistu 10.12.2018

ETSIMME HARJOITTELIJAA TAPAHTUMA- JA KONSERTTITUOTANTOON

Karjalan Nuoret 100v. juhlakonsertti 11.5. Kulttuuritalolla

Jäsenseuramme Karjalan Nuoret järjestää suurkonsertin 100-vuotisjuhliensa kunniaksi ja täyttää Kulttuuritalon lavan, aulatilat ja katsomon lauantaina 11.5.2019. Kahden väliajan läpikäsikirjoitettu kokonaisuus esitetään n. 500 eri-ikäisen harrastajan voimin. Kulttuuritalon aulassa esitellään seuran historiaa näyttelyn keinoin.

Etsimme HARJOITTELIJAA avustamaan juhlakonsertin tuottamisessa. Tarkempi työnkuva räätälöidään harjoittelijan osaamisalueiden mukaisesti. Työ sisältää myös liiton muihin tapahtumiin liittyviä tehtäviä.

Työtä tehdään osa-aikaisesti, yhteensä n. kahden kuukauden verran 19.2.-15.5. välisenä aikana. Aloitusajankohdasta voidaan neuvotella. Valitulla harjoittelijalla tulisi olla ensisijaisesti oppilaitoksen myöntämä harjoittelutuki, jonka harjoittelija hakee itse. Maksamme harjoittelijalle yhden kuukauden palkan.

Arvostamme oma-aloitteista otetta ja hyviä ihmissuhdetaitoja. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kannelmäessä. Harjoittelun voi tehdä osittain etätyönä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv 1.2.2019 mennessä Hilulle.

Hilu Toivonen-Alastalo
hilu.toivonen-alastalo (at)karjalainennuorisoliitto.fi

KARJALAINEN NUORISOLIITTO on karjalaisen ja karjalaisuudesta kiinnostuneen nuorison valtakunnallinen harrastus- ja kulttuurijärjestö.

Pidämme esillä karjalaista perinnekulttuuria ja tuomme sen raikkaasti tähän päivään. Karjalaisuus on meille iloa, riemua, laulua, leikkiä, kansantanssia, kansallispukuja ja perinneruokia. Karjalaisuus, yhteisöllisyys, ylisukupolvisuus ja avoimuus ovat toimintamme kulmakiviä.