Kevätpäivät

Aika: 27.-29.4.2018
Paikka: Tampere

Walpurin varvastus

Kevätpäivät ja kansantanssiluokittelu järjestetään Sampolassa Tampereella 27.–29.4. Ilmoittautuminen tapahtumaan on alkanut.

Sivun alalaidasta löydät luokittelusäännöt sekä Sampolan salin pohjapiirustukset ja tekniikkalista. Kevätpäivät löytyy myös Facebookista omana tapahtumana. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Karjalainen Nuorisoliitto, Ahjolan Tanhuajat, Tampereen Työväenopiston Tanhuajat ja Opintokeskus Sivis.

Kevätpäivien ilmoittautuminen päättyy 15.3.2018. Pyydämme huomioimaan, että vain ajoissa ilmoittautuneiden erityistoiveet voidaan ottaa huomioon. Myöhässä tulleita pyyntöjä ja toivomuksia esim. esitysajankohdista emme pysty toteuttamaan.

Ilmoittautumislomake. Täytetään 15.3. mennessä.
Luokittelutietojen ilmoittaminen. Täytetään 29.3. mennessä.
Erikoisruokavalion ilmoittamislomake. Täytetään 6.4. mennessä.

Paikka
Luokittelukonsertit, palautetilaisuudet, työpajat ja pääjuhla pidetään Tampereen työväenopiston tiloissa Sampolassa (Sammonkatu 2, 33540 Tampere). Sampolassa sijaitsee myös tapahtumakanslia. Majoittuminen ja ruokailut ovat Tammelan koululla (Ilmarinkatu 17, 33500 Tampere) lyhyen kävelymatkan etäisyydellä Sampolasta.

Luokittelut
Luokittelukonsertit järjestetään Sampolan juhlasalissa, johon mahtuu 543 katsojaa. Ensimmäinen luokittelukonsertti on jo perjantai-iltana. Siinä esiintyvät paikalliset ryhmät. Muut konsertit ovat lauantaina.

Lauantain aikataulu pyörii totuttuun tapaan non-stop -periaatteella harjoitusten ja konserttien vuorotellessa salissa noin tunnin sykleillä. Palautetilaisuudet alkavat n. tunti konsertin jälkeen. Tarkempi aikataulu toimitetaan ryhmille viimeistään luokitteluviikolla.

Lasten ryhmien raadissa istuvat kansantanssinopettaja (amk) Jutta Wrangén, kansantanssinopettaja (amk) Liina Siimes ja muusikko Silja Palomäki, aikuisryhmien raadissa kansantanssinopettaja Sari Suokas, kansantanssinopettaja Juha-Matti Aronen sekä muusikkojäsen.

Muu ohjelma
Oheisohjelmana on piirakkapaja, yhteisöllinen käsityöprojekti ja vappukoristeiden askartelua. Perjantaina päivällä on mahdollista osallistua kansantanssin ja kansanmusiikin edistämiskeskuksen (KEK) kevätseminaariin.

Aikuisten illanvietto (K-18) järjestetään ravintola Tunnelissa yhteistyössä Rahvaanmusiikin kerhon kanssa. Ohjelmassa tanssia, laulua ja hauskanpitoa. Lasten illanvietto on majoituskoululla.

Sunnuntaina harjoitellaan yhdessä Sukujuhlien yhteistansseja klo 8-12. Pyydämme ilmoittamaan arvion tanssiharjoitusten osallistujamäärästä ilmoittautumislomakkeessa. Harjoituksiin ovat kaikki tervetulleita.

HINNAT:
Osallistumispaketit (jäsen / muut)
la–su:  63 € / 66 €
la–su lapsi alle 12 v.:  48 € / 51 €
sis. koulumajoitus, 1 x aamupala, 2 x lounas, 1 x päivällinen, luokittelu, oheisohjelma

päiväpaketti la: 32 € / 35 €   (sis. lounas, päivällinen, luokittelu, oheisohjelma)
osallistumismerkki: 17 € / 20 €  (sis. luokittelu ja oheisohjelma, ei ruokailuja)
pe yöpyminen: 15 €/ 18 €  (sis. pe yöpymisen ja la aamupalan)

Ruokailut erikseen ostettuna:
iltapala    5 €
lounas ja päivällinen    8 €
HUOM! Osallistumispaketit eivät sisällä iltapalaa, vaan se tilataan erikseen.

Luokittelumaksut (sis. pääsyn omaan luokittelukonserttiin ja palautteet)
Nuorisoliiton jäsenet: 170 € / ryhmä    .
muut: 270 € / ryhmä
Ei sisällä oheisohjelmaa.

Konserttiliput
5 € / konsertti Nuorisoliiton jäsenet ja alle 12-vuotiaat
6 € / konsertti yli 12-vuotiaat
20 € kaikki konsertit

Koulumajoituksen valitseville on tarjolla osallistumispaketti lauantaista sunnuntaihin, jota voi täydentää perjantain yöpymisellä. Lauantain päiväkävijät voivat valita päiväpaketin, joka sisältää ateriat, luokittelun ja oheisohjelman tai osallistumismerkin, joka ei sisällä ruokaa eikä majoitusta. Pelkkä luokittelu 170 / 270 € / ryhmä.

Liittokokous
Karjalaisen Nuorisoliiton liittokokous on sunnuntaina 29.4. klo 11.30 Sampolan auditoriossa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.