Karjalaisen Nuorisoliiton liittokokous

Aika: 31.3.2019 klo 10:30 - 12:00
Paikka: Pohjoispuiston koulu, Runeberginkatu 12, Hyvinkää

KUTSU

KARJALAINEN NUORISOLIITTO RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN LIITTOKOKOUS 31.3.2019 HYVINKÄÄLLÄ

Tervetuloa Karjalainen Nuorisoliitto ry:n sääntömääräiseen liittokokoukseen, joka pidetään Kevätpäivien yhteydessä Hyvinkäällä sunnuntaina 31.3. klo 10.30. Paikkana on Pohjoispuiston koulu, Runeberginkatu 12, Hyvinkää. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 10.00. Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 9 §:n mukaiset asiat sekä sääntömuutos.

Nuorisoliiton varsinaisena jäsenenä oleva yhteisö valtuuttaa liittokokoukseen yhden (1) edustajan käyttämään yhteisön ääniä sekä nimeää edustajalle vähintään yhden (1) varaedustajan. Yksityinen henkilö voi käyttää äänioikeuttaan myös asiamiehen välityksellä.

Liiton kokouksissa kullakin varsinaisella jäsenellä on ääniä seuraavasti:

• liiton jäsenenä olevilla rekisteröidyillä karjalaisseurojen piireillä kullakin 70 ääntä
  • muilla jäsenenä olevilla yhteisöillä kullakin kymmenen (10) ääntä jokaista alkavaa
    10 jäsentä kohden, kuitenkin enintään 200 ääntä
  • yksityisillä henkilöillä kullakin yksi (1) ääni

Yhdistyksen edustajamääriä laskettaessa katsotaan jäsenmääräksi se määrä, jonka yhdistys on ilmoittanut edellisen vuoden toimintatietoilmoituksessaan. Mikäli yhdistys on liittynyt liittoon kuluvana vuonna, on sillä oikeus lähettää liittokokoukseen edustajia sen jäsenmäärän mukaisesti, minkä se on jäsenhakemuksessaan ilmoittanut. Yhdistys voi tarkistaa edustajamääränsä liiton toimistosta.

Edustajilla tulee olla asianmukaisesti allekirjoitettu valtakirja. Loput kokouspaperit lähetetään sähköisenä seuranne puheenjohtajalle tai toiminnasta vastaavalle henkilölle viimeistään 17.3.

Liittokokousedustajille on tarjolla lounas Pohjoispuiston koululla klo 11.00–13.30 hintaan 8 €. He ovat myös tervetulleita seuraamaan Kevätpäivien pääjuhlaa Hyvinkääsaliin klo 14.00-15.30. Molemmista pyydämme ilmoittamaan etukäteen.

Tervetuloa!

Karjalainen Nuorisoliitto ry