Sielunlämmittäjäkurssi

Aika: 26.-27.9.2020
Paikka: Karjalatalo, Wiipuri-sali, Helsinki

Sielunlämmittäjä on karjalaiseen sarafaani-ja feresipukeutumiseen liittyvä liivimäinen vaatekappale, joka on osa perinteistä juhlapukeutumista tietyillä seuduilla Venäjällä ja Vienan Karjalassa. Se on valmistettu ylellisestä brokadista tai kultakirjotusta sametista ja koristeltu kultanauhoin.

Tällä kurssilla valmistetaan sielunlämmittäjä kansallispukuvalmistaja Soja Murto-Hartikaisen ohjauksessa.

Aika: 26.-27.9.2020. La klo 10-18, su klo 10-16.

Paikka: Karjalatalon Wiipuri-sali, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki

Hinta: 75 € Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenet / 90 € muut

Tarvitset mukaan oman ompelukoneen (tai yhteisen kaverin kanssa), kankaat ja ompelulangat sekä omat eväät (käytössä on keittiö). Tarkka tarvikeluettelo on tämän sivun alalaidassa.

Ilmoittaudu kurssille 14.9. mennessä tästä.

Osallistujamäärä on rajoitettu. Koulutuksen aikana noudatetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) suosituksia turvaväleistä ja hygieniasta.

Peruutusehdot:

Koulutus toteutetaan mikäli ilmoittautuneita ja osallistumismaksun maksaneita saadaan riittävä määrä. Ilmoittautuminen on sitova. 14.9. jälkeen tapahtuvista peruutuksista ei makseta osallistumismaksua takaisin. Peruutustapauksissa tilalle voi hankkia toisen osallistujan. Voit myös kysyä, onko jonotuslistalla tulijoita. Mikäli järjestäjä peruu koulutuksen, osallistumismaksu palautetaan.

Yhteistyössä: Opintokeskus Sivis