Haemme toiminnanjohtajaa

18.2.2021

Karjalainen Nuorisoliitto on valtakunnallinen harrastus- ja kulttuurijärjestö, joka toimii kaikkien karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kohtaamispaikkana. Tuotamme karjalaisesta kulttuurista ammentavaa tietoa, koulutusta, tapahtumia, tuotteita ja palveluja. Etsimme joukkoomme näkemyksellistä ja sitoutunutta

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajana vastaat liiton hallinnosta, taloudesta, sidosryhmäyhteistyöstä ja toiminnan suunnittelusta yhteistyössä luottamushenkilöstön kanssa sekä toimit pienen työyhteisömme esihenkilönä. Jos haluat nostaa karjalaisen kulttuurin tunnettuutta ja kiinnostavuutta lasten, nuorten ja entisten nuorten silmissä ja sinulla on pilkettä omassakin silmäkulmassasi, olet etsimämme henkilö.

Edellytämme kokemusta järjestömaailmasta, näyttöjä onnistuneesta projektinhallinnasta, talousosaamista ja erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Työn menestyksekäs hoitaminen vaatii myös ajantasaisia viestintätaitoja, soveltuvaa koulutusta ja ennakkoluulotonta suhtautumista perinnekulttuuriin.

Luemme eduksi pedagogisen osaamisen, verkostoituneisuuden ja tanhupositiivisuuden. Arvojamme ovat karjalaisuus ja yhteisöllisyys, joihin toivomme myös sinun sydämelläsi sitoutuvan.

Tarjoamme kannustavan ja yhteisöllisen työyhteisön, mahdollisuuden päästä kehittämään ja uudistamaan valtakunnallisen liiton toimintatapoja sekä monipuoliset verkostoitumismahdollisuudet kulttuuri- ja perinnekentällä.

Työ on vakinainen ja alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 14.3.2021 mennessä osoitteeseen puheenjohtaja@karjalainennuorisoliitto.fi. Pyrimme pitämään haastattelut viikon 12 aikana.

Lisätietoja antaa 5.–12.3. puheenjohtaja Outi Mulari, puh. 050 438 1835.