Karjalaisia kansantansseja lapsille -kurssi

Aika: 15.-17.11.2013
Paikka: Mikkelin Nuoriso-opisto

KARJALAISIA KANSANTANSSEJA LAPSILLE

Tule mukaan opettelemaan Suomessa ennen julkaisemattomia karjalaisia tansseja ja leikkejä lapsiryhmien käyttöön. Tanssimateriaalia mm. Laatokan Karjalan siirtoalueilta ja Kannakselta.

Kouluttajina toimivat kansantanssin opettaja Boris Shustov Gornitsasta Petroskoista ja karjalaisen kansantanssin asiantuntija Juha-Matti Aronen.

Koulutus toteutetaan valtakunnallisen ohjaajakoulutuksen opetussuunnitelman mukaan ja se on osa valinnaisia perusopintoja. Viikonlopun laajuus on 1 op. Suositeltava alaikäraja osallistujille on 16 vuotta. Kurssi toteutetaan, mikäli osallistujia on 15 henkilöä.

Paikka: Suomen Nuoriso-opisto, Paukkulantie 22, Mikkeli

Hinta: 115 € (sis. majoituksen, ruokailut, opetuksen ja kurssimateriaalin).

Ilmoittautumiset 23.10.2013 mennessä tänne.

Lisätietoja: Karjalainen Nuorisoliitto, toimisto@karjalainennuorisoliitto.fi, p. 045 673 3223

Kurssi järjestetään yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa.

Peruutusehto: Kurssin voi peruuttaa ilman kuluja viimeiseen ilmoittautumispäivään asti. Jos peruutusta ei tehdä lainkaan ennen kurssin alkamisajankohtaa, pitää kurssilaisen maksaa koko kurssimaksu, ellei kurssilainen esitä lääkärintodistusta tai todistusta voittamattomasta esteestä. Tässä tapauksessa laskutetaan 10 euron toimistokulu.