BARNLEK 2014

Aika: 9.-13.7.2014
Paikka: Islanti

BARNLEK on joka kolmas vuosi järjestettävä pohjoismainen lasten kansantanssi- ja kansanmusiikkitapahtuma, joka on järjestetty ensimmäisen kerran vuonna 1992. Tapahtuma kiertää eri pohjoismaissa ja tänä vuonna BARNLEK järjestetään Islannissa 9.-13.7.2014. Ohjelmassa tulee olemaan työpajoja, esiintymisiä, illanviettoja sekä retkiä Islannin upeisiin maisemiin.

Suomalaiset kansantanssijärjestöt tiedottavat BARNLEKista yhteisesti Nuorisoseurojen sivulla: http://www.nuorisoseurat.fi/barnlek2014 Sieltä löydät tietoa hinnoista, retkistä, ohjelmasta, ilmoittautumislomakkeen, yhteistansseista jne.

BARLEK 2014 ohjelma

BARNLEK 2014 retket

Suomalaisten osallistujien ilmoittautuminen tapahtuu 20.1.-16.2. välillä em. sivuilla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta. Lomakkeet toimitetaan OMAAN järjestöön, josta ne lähetetään kootusti Islantiin. Karjalaisen Nuorisoliiton ryhmät lähettävät ilmoittautumisensa siis Karjalainen Nuorisoliitto ry toimistolle. Osallistumismaksut laskutetaan ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Facebookissa on myös ryhmä tapahtumalle (https://www.facebook.com/events/340964522708467/) jossa tiedotetaan ajankohtaisista asioista.