Kulttuurimatka Karjalaan

Aika: 23.-25.8.2019
Paikka: Sortavala-Suistamo-Kollaa-Ruskeala

Vuoden 2019 kulttuurimatkalla seikkaillaan Laatokan pohjoispuolella kuuluisien runonlaulajien jalanjäljissä Sortavalassa ja Suistamolla. Käydään myös katsomassa legendaarisia Kollaan taistelupaikkoja. Sunnuntaina tutustutaan Ruskealan marmorilouhokseen. Oppaana matkalla on historiantuntija Kyösti Toivonen.

Halukkailla on mahdollisuus tehdä päiväretki Valamon luostarisaarelle (67 €) lauantaina klo 9–16. Retki toteutetaan mikäli lähtijöitä on vähintään 10. Muu ryhmä vierailee sillä välillä Suistamolla ja Kollaassa.

Matkan molemmat yöt vietetään Sortavalassa. Ensimmäinen yö majoitutaan lomakylä Vremena Godassa 2 hengen huoneissa ja toinen yö hotelli Sortavalassa.

Matkan hinta on jäseniltä 349 € ja muilta 369 € sisältäen bussikuljetuksen, majoituksen, 2 aamiaista, 2 päivällistä ja ryhmäviisumin. Omasta viisumista saa 70 € alennuksen.

MATKA ON TÄYNNÄ. MAHDOLLISIA PERUUTUSPAIKKOJA VOI TIEDUSTELLA OSOITTEESTA toimisto@karjalainennuorisoliitto.fi

Ilmoittaudu matkalle 20.6. mennessä tästä.

#kurppamatka2019