Tilauskurssit ja työpajat

Karjalaisen Nuorisoliiton kautta on mahdollista tilata karjalaisia perinnekursseja. Seurat, ryhmät, polttariporukat, yritykset ym. tahot voivat tilata meiltä valmiin kurssin, jolloin kouluttajamme tulee luoksenne. Kurssi voidaan järjestää missä päin Suomea tahansa. Kysy lisää Karjalaisen Nuorisoliiton toimistosta ja suunnitellaan yhdessä onnistunut koulutustapahtuma!

Kurssi räätälöidään tilaajan tarpeiden. Valmiit kurssipaketit ovat olemassa seuraavista aiheista:

Kiilaferesikurssi
Nyt kaikilla on mahdollisuus tehdä toivottu ja trendikäs kiilaferesi omista kankaista. Tässä vaate, joka sopii arkeen, juhlaan ja joka tilanteeseen! Lyhyellä helmalla kiilaferesi toimii vaikkapa farkkujen kaverina, pitkällä taas uutena edustusasuna karjalaisissa riennoissa.

Tilaa opettaja meiltä, varaa tila, markkinoi ja onnistu! Kurssi tulee sinne missä koulutettavat ovat, silloin kun heille sopii. Yhden päivän mittaisella kurssilla valmistetaan lyhyt tai täysimittainen kiilamallinen feresi kurssilaisten omilla mitoilla ja omista kankaista.

Tarvikevaatimukset: Ompelukoneita riittävä määrä, kankaanleikkaukseen soveltuvat pöydät, saksia, nuppineuloja ja muita tarvikkeita.
Kesto: 6 oppituntia, esim. klo 10.00-16.00, sis. ruokatauon
Opettaja: tekstiilityönopettaja Marja Toivonen
Hinta: 320 € Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenseuroille, 450 € muille tahoille
Lisäksi laskutamme opettajan matkakulut.

Tulosta alta kurssimainos.

Feresikurssi
Pitkä, malliltaan suora feresi sopii esiintymisasuksi kansantanssiryhmille ja kuoroille. Feresikurssilla valmistat itsellesi edustavan asun omista kankaista omilla mitoilla.

Kurssi voidaan pitää 1- tai 2-päiväisenä. Tilaa opettaja meiltä, varaa tila, markkinoi ja onnistu! Kurssi tulee sinne missä koulutettavat ovat, silloin kun heille sopii.

Kesto: 10 oppituntia yhdelle tai kahdelle päivälle jaettuna
Opettaja: tekstiilityönopettaja Marja Toivonen
Hinta: 410 € Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenseuroille, 520 € muille tahoille
Lisäksi laskutamme opettajan matkakulut sekä mahdolliset majoituskulut.

Kerhonohjaajan peruskurssi
Kurssi on tarkoitettu lasten ohjaamisesta kiinnostuneille ja kerhon perustamista suunnitteleville henkilöille. Kurssilta saa perustiedot lapsiryhmän kanssa toimimisesta. Lisäksi saat ideoita ja materiaalia kerhotoiminnan pyörittämiseen. Kurssilla leikitään,lauletaan ja askarrellaan, ja se sopii yhtä hyvin yleiskerhojen ja tanhukerhojen ohjaajille. Osallistujat saavat kurssista todistuksen.

Kesto 8 x 45 min. (esim. klo 10.00-17.00).
Tilauskurssin hinta on 320 € + kouluttajan matkakulut.

Karjalainen Nuorisoliitto ry
Sitratori 3