Kevätpäivät & Kalkkareitten kulttuurikeikka

Aika: 18.-19.3.2023
Paikka: Nokia

Vihdoin päästään Kevätpäiville! Tällä kertaa Kevätpäivät toteutetaan yhteistyössä Suomen Nuorisoseurojen kanssa. Yhdistämme kaksi hienoa kulttuuritapahtumaa: Karjalaisen Nuorisoliiton Kevätpäivät ja Nuorisoseurojen Kalkkareitten kulttuurikeikan! Tarjolla on laaja kattaus eri taiteenalojen katselmuksia*, valitse mieleisesi tai osallistu vaikka kaikkiin! Katselmusten lajeina ovat:

• kansantanssi
  • muu tanssi (hip hop, showtanssi, nykytanssi, jazztanssi)
  • musiikki (soolot, duot, ryhmät)
  • näyttämöilmaisu (teatteri, sirkus, lausunta)
  • ennakkolaji: sanataiteet (runot, kirjoitelmat, lyriikka, novellit)
  • ennakkolaji: visuaaliset taiteet (kädentaidot, valokuvaus, videoteokset, kuvataide)

Kansantanssikatselmuksen säännöt

Muiden katselmusten säännöt

*Kansantanssikatselmus on tarkoitettu kaikenikäisille. Muut katselmukset on tarkoitettu lapsille ja nuorille (yläikäraja 16 v.). Työpajoihin ei ole ikärajoja, joten kaikenikäisille kevätpäivävieraille löytyy paljon hauskaa tekemistä.

Paikka
Tapahtumapaikkana on Harjuniityn koulu, Lautamiehenkatu 1, 37140 Nokia. Konsertit, ruokailut, työpajat ja majoitus ovat kätevästi saman katon alla eikä aikaa kulu siirtymisiin.

Kansantanssikatselmus
Kansantanssin katselmustapahtuma pidetään Harjuniityn koulun aulan esiintymistilassa lauantaina 18.3. Uutta tällä kertaa on, että palaute annetaan suullisesti heti kunkin esityksen jälkeen. Kirjalliset palautteet toimitetaan jälkikäteen. Kansantanssiraadissa ovat Juha-Matti Aronen ja Jutta Wrangén.

Muu ohjelma
Työpajoissa on teatteria, leikkejä, tanssia, askartelua ja piirakkapaja. Lisäksi ohjelmassa on disco, iloinen illanvietto, lautapelihuone sekä rentouttava ohjaajien olohuone. Kioski herkkuineen palvelee koko tapahtuman ajan.

Ilmoittautuminen
Kevätpäivien ilmoittautuminen päättyy 19.2.2023. Ilmoitathan ryhmäsi tiedot ajoissa oheisilla lomakkeilla (ilmoittautumislomake JA erillinen katselmusilmoittautuminen).

Ilmoittautumislomake Kevätpäiville

Ilmoittautuminen kansantanssikatselmukseen ja muihin katselmuksiin

HINNAT

Osallistumispaketit
lauantai–sunnuntai -paketti 55 €
(ohjelma, koulumajoitus, aamupala, 2 x lounas, 1 x päivällinen, iltapala)

lauantai-paketti 35 €
(ohjelma, lounas, päivällinen)

osallistumismerkki 22 €
(sisältää osallistumisen ohjelmaan, ei majoitusta eikä ruokaa)

Ryhmäkohtainen kansantanssikatselmuksen osallistumismaksu
(alle 10 tanssijan ryhmät / yli 10 tanssijan ryhmät)

alle 7-vuotiaat:     30 € / 50 €
7–16 -vuotiaat:     70 € / 100 €
yli 16-vuotiaat:     150 € / 200 €

Ruokailuja on mahdollista ostaa erikseen ennakkoon:
lauantain lounas 8 €
lauantain päivällinen 7 €
sunnuntain lounas 8 €

Liittokokous 19.3.
Karjalaisen Nuorisoliiton liittokokous on sunnuntaina 19.3. klo 11 Harjuniityn koulun auditoriossa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!