Kevätpäivät ja kansantanssiluokittelut

Aika: 4.-6.4.2014
Paikka: Nya Paviljongen, Kauniainen

Karjalaisen Nuorisoliiton Kevätpäivät ja kansantanssiluokittelut järjestetään Kauniaisissa 4.–6.4.2014. Ohjelmassa on lauantaina kansantanssiluokittelu, esittävän taiteen kulttuurikatselmus, lasten ja nuorten liittokokous, työpajoja ja illanvietto. Sunnuntaina on liittokokous, kesäjuhlatanssien yhteisharjoitukset sekä pääjuhla.

Luokittelupaikkana on Nya Paviljongen (Uusi Paviljonki). Majoitus, ruokailut ja työpajat järjestetään vieressä olevassa koulukeskuksessa (Läntinen koulupolku 3, 02700 Kauniainen).

Järjestelyistä vastaa Pääkaupungin Karjalaiset Nuoret yhdessä Karjalaisen Nuorisoliiton kanssa. Yhteistyökumppanina on OK-opintokeskus.

Yleisö on tervetullutta seuraamaan kansantanssikonsertteja lauantaina 5.4. Nya Paviljongen -saliin alkaen klo 9 sekä sunnuntain pääjuhlaan klo 13.

OHJELMA (muutokset mahdollisia)

Pe 4.4.
19-22             iltapala
                      iltasatu
La 5.4.
7-9                 aamiainen
7.50-21          harjoitukset, luokittelukonsertit*, palautteet
9.00               konsertti I, aikuiset yli 50 v. ja avoin sarja
11.15             konsertti II, vunukat alle 7 v. ja 11-14 v. ja 7-10v.
13.15             konsertti III, aikuiset avoin sarja ja yli 50v.
15.30             konsertti IV, vunukat 7-10 v.
17.30             konsertti V, nuoret 15-20 v.
11-13             lounas
11-17             työpajat
15.30-17        päivällinen
15-16             lasten ja nuorten liittokokous
19.00             kulttuurikatselmus*
19-21             iltapala
20-22             illanvietto
                      iltasatu
Su 6.4.
7-9                aamiainen
9-13              työpajat
9-11.30         Kesäjuhlatanssien harjoitukset sekä bänditreenit
10.30-12        liittokokous
11-13             lounas
13-14.30        pääjuhla

* Tilaisuudet avoimia yleisölle. Pääsyliput 6 € / 5 € /kpl tai 30 € / 25 € kaikki lauantain luokittelukonsertit. (alennettu hinta Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenille ja Karjala-kortilla).

KANSANTANSSILUOKITTELUT

Kansantanssiluokittelut järjestetään viimevuotiseen tapaan non-stop -periaatteella, jolloin salissa on tunnin välein harjoitukset ja konsertti. Suulliset palautteet annetaan noin kaksi tuntia oman esityksen jälkeen.

Tanssilattian koko on n. 11 x 9 metriä. Muusikot sijoitetaan tanssijoiden takana olevalle korokkeelle. Katso salin pohjapiirros alla olevasta liitteestä.

Tuomaristoissa istuvat tanssinopettaja (amk) Susanna Kivinen, tanssinopettajat Lennu Yläneva ja Sari Suokas, FM, lehtori Juha-Matti Aronen sekä muusikot Jarmo Romppanen ja Jarno Tastula.

Alla kansantanssiluokittelun säännöt 2014.
Alinna kansantanssiluokittelun harjoitus- ja esitysaikataulu.

KULTTUURIKATSELMUS

Kulttuurikatselmus on nuorille harrastajille tarkoitettu esittävän taiteen katselmus lauantaina klo 19. Esittävän taiteen ammattilaiset antavat esityksistä sekä suullisen että kirjallisen palautteen. Tuomareina toimivat ohjaaja-näyttelijä-nukketaiteilija Elina Lajunen sekä Mimmit-yhtyeestä tuttu muusikko Pauliina Lerche. Yksi esitys valitaan sunnuntaina 6.4. pidettävään pääjuhlaan. Kulttuurikatselmus antaa esiintymisvarmuutta ja uusia näkökulmia omaan esiintymiseen.

TYÖPAJAT

Työpajat pyörivät non-stoppina lauantaina ja sunnuntaina. Tervetuloa askartelemaan muun ohjelman lomassa! Työpajat ovat: Karjalainen tiedenurkka, Vetovoimaista viritystä, Oikein/nurin -nurkka, Tao ja duunaa sekä Kassialmojen kokoontumisajot.

SINUSTAKO VUODEN TANHUHAHMO TAI POLKOLYMPIAMESTARI?

Lauantai-illan suuressa Tanhuhahmo -kilpailussa haetaan vuoden parasta tanhuhahmoa. Päästä luovuutesi valloilleen, keksi oma hahmo ja sille hokema!
PolkOlympialaisissa kisataan leikkimielellä 4-henkisillä joukkueilla viidessä lajissa: Noin 10 metrin polkka, Polkkaloikka, Vinhapolkka, Korkeuspolkka ja Polkkaviesti. Kerää joukkkueesi ja osallistu kisaan lauantain illanvietossa.

HINNAT

Pakettien tilauslomake

Osallistumispaketit
(Nuorisoliiton jäsenet / ei-jäsenet)
59 / 69 € pe–su -paketti (sis. koulumajoitus, ruokailut, työpajat, konsertit, iltaohjelma)
54 / 64 € la–su -paketti (sis. koulumajoitus, ruokailut, työpajat, konsertit, iltaohjelma)
33 / 39 € päiväpaketti la (sis. ruokailut, työpajat, konsertit ja iltaohjelman)
19 / 22 € osallistumismerkki la (sis. työpajat ja konsertit)

Ruokailut erikseen ostettuina (tilataan etukäteen)
4 € aamiainen
4 € iltapala
6,50 € lounas
6,50 € päivällinen

Osallistumismaksut (sisältyy osallistumispakettiin)
Luokittelu 150 € / ryhmä (ei-jäseniltä 250 € / ryhmä)
Kulttuurikatselmus 10 € / henkilö, enintään 80 € / ryhmä

Pääsyliput (luokittelut, kulttuurikatselmus, pääjuhla. Sisältyy osallistumispakettiin)
6 € / 5 € alennettu hinta Karjalaisen Nuorisoliiton jäsenille ja Karjala-kortilla sekä alle 12 v. Alle 3 v. maksutta.
30 € / 25 € kaikki lauantain luokittelukonsertit.

Peruutusehdot
Ilmoittautumisajan jälkeen tehdyistä peruutuksista (= ero ilmoittautumislomakkeeseen) peritään toimistokuluina 15 € / paketti. Varatuista ja peruutetuista erillisruokailuista tai pääsylipuista ei saa hyvitystä.