Lahjoita perinnettä

LAHJOITA PERINNETTÄ -kampanja

Perinne siirtyy eteenpäin opettamalla, kertomalla, sitä elämällä. Nyt voitte tilata raikkaasti tähän aikaan tuotuja tuotteita toimitettavaksi lahjananne haluamallenne koululle, seuralle tai palvelutalolle/vanhainkodille. Lahjoittajan nimi ja saateteksti liitetään pakettiin. Kampanjan kautta tilatuille lahjoitustuotteille on erikoishinnat.

MATKA KARJALAAN -LAUTAPELI

Pelissä seikkaillaan luovutetun Karjalan pitäjissä teitä, rautateitä ja vesistöjä pitkin. Samalla opitaan tietoa alueen historiasta ja kulttuurista. Mukana myös luovutetun Karjalan pitäjistä kertova vihko.

Erikoishinta toimituskuluineen vain 30 € (normaalihinta 34 €).

Tee lahjoitustilaus alla olevalla kaavakkeella.

Pelin on tuottanut ja sen perille toimittaa Karjalainen Nuorisoliitto, toimisto(at)karjalainennuorisoliitto.fi, p. 045 673 3223.

Haluamme lahjoittaa Matka Karjalaan -pelin valitsemallemme koululle.

Peli lähetetään seuraavalle koululle

___________________________________________________________________________________

Kerää kansallispuku! -lautapeli

KERÄÄ KANSALLISPUKU -LAUTAPELI

Tässä pelissä tutustutaan kymmeneen suomalaiseen kansallispukuun eri pukualueilta. Pelin puvut ovat tarkistettuja tai uusia tutkittuja kansallispukuja.
Lisämateriaalia pelistä ja sen puvuista löydät täältä.

Erikoishinta 32 € toimituskuluineen (normaalihinta 38 €).

Voit tilata lahjatilauksen Puodista osoitteesta kansallispuku.com. Kirjoita tilauksen lisätietokenttään viesti, jonka haluat pelin mukaan.

Pelin on tuottanut ja sen perille toimittaa t:mi Soja Murto, soja(at)kansallispuku.com, p. 050 558 3911.

Lempee&lovee -kuunnelmalevy

LEMPEE & LOVEE –KUUNNELMALEVY

Lempee & Lovee on Puhti-yhtyeen, Pekko Käpin, Samuli Volannon ja käsikirjoittaja-ohjaaja Johanna Keinäsen yhdessä toteuttama monitaiteellinen, suomalaisesta kulttuuriperinnöstä kumpuava Kalevala-konsertti. Lempee & Lovee raottaa deittailun esihistoriaa suomalaisen kansanperinteen, musiikin, tanssin ja teatterin keinoin. Nyt tämä kokonaisuus on kuultavissa äänitemuodossa.

Hinta: Ensimmäinen levy 20 €, seuraavat 15 €/kpl (sis.toimituskulut)

Voit hankkia levyn FolkExtremen sivulta.

Kuuntele musiikkinäyte levystä täällä.

Esitystraileri löytyy täältä.

Levyn kouluille toimittaa Folk Extreme ry, p. 044 504 9973.