Jäsenseurojen toimintatiedot 2017

13.2.2018

On jälleen aika toimittaa meille kooste seurojen viime vuoden toiminnasta. Opetus- ja kulttuuriministeriön uudistettua omaa lomakettaan, on meidänkin lomakkeemme tällä kertaa hieman erinäköinen.

Suurin uudistus on, että enää ei tarvitse eritellä eri toimintoja, vaan kaikki seurassa tapahtunut toiminta (harjoitukset, esiintymiset, tapahtumat, kv-tapahtumat, kaikki kokoukset ja juhlat) lasketaan yhteen (kohta 5. 'Toiminta').

Kohtaan 4. 'Toimintaan osallistuvien määrä' laitetaan lukumäärä jäsenistä, jotka ovat jossain seuran toiminnoissa mukana eli käytännössä kaikki muut paitsi kannatusjäsenet tms.

Kohdat 6. 'Suurimmat onnistumiset' sekä 7. 'Karjalaisuus' ohjaavat hallitusta vuoden aktiivisen seuran valinnassa.

Karjalainen Nuorisoliitto siirrettiin viime vuonna ministeriössä nuorisojärjestöstä nuorisotyötä tekeväksi järjestöksi.  Näin ollen toimintaamme lasketaan mukaan myös sellaisten jäsenseurojen toiminta, joissa ei ole alle 29-vuotiaita jäseniä. On ensiarvoisen tärkeää, että saamme kaikilta jäsenseuroilta toimintatiedot.

Lomake täytetään 28.2.2018 mennessä.

Toimintatietolomake vuoden 2017 toiminnasta

Yhteystietolomake seuran hallinnon ja ohjaajien tietojen ilmoittamista varten

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Hilu Toivonen-Alastalo