Kesätöihin Karjalaiseen Nuorisoliittoon

18.3.2019

Tarjoamme kesätyöpaikan 15–17 -vuotiaalle nuorelle kahdeksi viikoksi 3.– 14.6.2019.

Kesätyöntekijän tehtäviin kuuluu avustaa Lappeenrannassa 6.–9.6.2019 järjestettävään Kalenat-kansantanssitapahtumaan liittyvissä tehtävissä. Työ suoritetaan osin Helsingissä, osin Lappeenrannassa. Työtehtäviin kuuluu monistusta, postitusta, infolappujen tekoa, somettamista, asioilla käyntiä ja välillä yllättäviäkin asioita.

Etsimme nuorta, joka on reipas, aktiivinen, sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut. Oma kulttuuriharrastus on eduksi (soittaminen, tanssi, sirkus tms.). Arvostamme viestintäosaamista (valokuvaus, kirjoitustaito, sosiaalisen median työkalujen hallinta).

Tarjoamme kivan työilmapiirin, mukavat työkaverit ja mahdollisuuden päästä kokemaan huikea noin tuhannen lapsen ja nuoren kesätapahtuma. Työstä maksetaan palkkaa 400 euroa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen toimisto@karjalainennuorisoliitto 18.4. klo 24 mennessä. Esittele itsesi lyhyesti hakemuksessa ja kerro, miksi meidän pitäisi palkata juuri sinut.

Tiedustelut: toiminnanjohtaja Hilu Toivonen-Alastalo, 050 563 6907.

#kesäduuniOPnpiikkiin