Kurppamatka Valamoon ja Käkisalmeen 23.-25.8.2013

1.3.2013

Tämän vuoden Karjalaisen Nuorisoliiton kulttuurimatka, eli tuttavallisemmin Kurppamatka suuntaa elokuun loppupuolella Käkisalmen, Pyhäjärven ja Valamon maisemiin!

Tule aina hienoon joukkoon, näe ja koe Käkisalmi linnoineen, Pyhäjärven rauhoittavat rannat ja Valamon pitkä ja värikäs historia! Paluumatkalla koukkaamme perinteisesti Viipurin kautta, jossa voit käydä toteamassa Pyöreän Tornin tarkat mittasuhteet ja perinteisesti iloisen ja kansainvälisen kaupungin nykymenon.
Matkaamme johtaa ja opastaa pitkällä kokemuksella ja laajalla tietämyksellä Kyösti Toivonen.

Matkan alustava ohjelma (muutokset mahdollisia):

23.8. Perjantai
Lähtö Helsingistä, Rajanylitys Svetogorskissa, Käkisalmi. Tutustuminen Käkisalmen linnaan. Majoittuminen ja illallinen hotelli Sanatoriossa.

24.8. Lauantai
Retki kantosiipialuksella Valamoon. Paluun jälkeen siirtyminen Pyhäjärvelle Musakan Lomarantaan, jossa illallinen, majoittuminen ja saunamahdollisuus.

25.8. Sunnuntai
Lähtö Pyhäjärveltä Kiimajärven kautta Viipuriin, jossa vapaata aikaa. Rajanylitys ja paluu Helsinkiin illalla.

Matkan hinta on 345 € Nuorisoliiton jäsenille ja 375 € muille. Omalla viisumilla alennus matkan hinnasta.

Ilmoittautumiset toimistolle!